Image
Top
Navigation
14 בפברואר 2015

3 נקודות על … הבלוג

 #1 ver3
מי אני ?

לילך מרזר. אדריכלית, מעצבת פנים, מנהלת את בית הספר לעיצוב פנים בסטודיו 6B, ובעלת טור חודשי במגזין "נישה" בנושא עיצוב.אני חושבת שהצלחתי להגיע בחיי המקצועיים לשילוב מוצלח בין אהבתי לעיצוב לאהבתי ללמידה והוראה. אני אוהבת ללמוד וללמד.ונחשבת כאוגרת מידע כפייתית, כזה שנראה לרבים לא שימושי אבל אני איכשהו תמיד מוצאת דרך להשתמש בו. באופן כללי אני רואה ידע ככח וגם עד כמה חוסר בו, מעכב אנשים וגורם ללא מעט מפח נפש.

מה בבלוג ?

כל מה שכדאי וצריך, כדאי ומעניין לדעת על תכנון ועיצוב. ואולי גם על דברים אחרים. יהיה פה מידע שימושי למעצבים, אדריכלים לקוחות וכל מי שמתעניין בעיצוב. יהיו פה טיפים לעיצוב, תיקון טעויות והמון המון אינפורמציה.

למה 3 נקודות ?

איש חכם אמר פעם, "אם יש לך משהו חשוב להגיד, ואתה רוצה שגם יבינו ויזכרו אותו. אמור אותו בשלוש נקודות" אם נוסיף לזה גם מידע חזותי אזי "המידע נשמר ואוחסן בהצלחה". שלוש נקודות הם דרך לתמצת דברים שכדאי לזכור אך הן גם סימן פיסוק שמשמעותו "וכן הלאה" בדיוק כמו שעל כל נושא שיובא בבלוג יש עוד המון להגיד.

אז עד לשלוש הנקודות הבאות, אשמח לשמוע את תגובתכם….

Comments

  1. אשמח לקרוא את הבלוג…….אני בתהליך בניה כרגע ומתעניינת בכל מה שקשור בתיכנון ועיצוב הבית.

    • lilachmerzer

      היי נטע! כייף לשמוע. את יכולה להירשם לעדכונים בעמוד הבלוג. לאחר ההרשמה ישלח אליך מייל אישור אנא ודאי אישרת אותו. אם את לא רואה מייל כזה חפשי בסינון הספאם או בתגית רשתות חברתיות (אם יש לך חשבון gmail) הבלוג ישלח אליך מידי שבוע למייל

  2. אורטל מלכא

    היי לילך,
    רעיונות מקסימים ממש כייף לקרוא!!!
    את גם כותבת מקסים ובנוסף אין גבול ליצירתיות שלך.

    • lilachmerzer

      תודה אורטל! כייף לשמוע. תמשיכי לעקוב מבטיחה לעמוד בציפיות !

Submit a Comment

UA-57426102-1